Okna i drzwi Budvar Centrum nabrały mocy!
Eleganckie, nowoczesne, energooszczędne i trwałe - to mocne wyróżniki produktów marki Budvar Centrum, polskiego producenta okien i drzwi. Z początkiem sierpnia dwa produkty nabrały dodatkowej mocy w „Mocy promocji”, w ramach której drzwi tarasowe T-Slide oraz okna T-Energy można kupić w nowych, niższych cenach. Akcja promocyjna dostępna jest w salonach sprzedaży i u dystrybutorów marki na terenie całego kraju aż do 31 października.
2018-08-28, 13:38

„Moc promocji” marki Budvar Centrum wychodzi na przeciw oczekiwaniom tych osób, które planują w najbliższym czasie wyposażyć swój dom w nowoczesne, a przy tym niezwykle eleganckie, bo zaprojektowane w oparciu o najnowsze trendy wzornicze okna i drzwi. Jednak nie tylko zachwycająca stylistyka produktów Budvar Centrum zasługuje na uwagę. Produkty marki, za sprawą opatentowanej technologii „Titanium Technology”, wyróżniają się również wyjątkową trwałością oraz doskonałymi parametrami technicznymi, w tym wysoką odpornością na zarysowania i podwyższoną sztywnością. Cechuje je także wysoki połysk, który nie zmienia się pomimo wieloletniego użytkowania.

Czas mocnych przygotowań

Schyłek lata i początek jesieni, to dobry czas, aby w rozpoczętych budowach domów pomyśleć już o ich tzw. „zamknięciu” przed sezonem grzewczym. Natomiast w mieszkaniach czy domach, w których okna i drzwi nie spełniają standardów technicznych i po prostu sprawiają, że mimo ogrzewania, jest w domu chłodno, warto skorzystać z okazji i zdążyć z zakupem stolarki okiennej przed zimą. - Zaplanowaliśmy uruchomienie akcji promocyjnej w okresie, który pozwala na montaż okien i drzwi jeszcze przed sezonem zimowym. Koniec lata i początek jesieni to dobra pora, aby zabezpieczyć nasze mieszkania i domy, i przygotować je na okres niskich temperatur oraz wietrznej pogody. Dodatkowo nasze produkty, zarówno pod kątem estetycznym i parametrów technicznych zapewniają komfort użytkowania przez długie lata. Teraz jest okazja, aby przekonać się o ich niezawodności, ale i funkcjonalności. „Moc promocji” docenią nie tylko osoby, które znają naszą markę, ale i Ci, którzy pragną przekonać się o jej doskonałej, długotrwałej jakości. Wszystkie produkty Budvar Centrum są certyfikowane i w przeciwieństwie do standardowych okien lub drzwi PVC, pozbawione ołowiu oraz innych metali ciężkich – potwierdza Katarzyna Augustyniak, dyrektor marketingu, Budvar Centrum.

Produkty pełne mocy

„Moc promocji” obejmuje dwa wyjątkowe produkty marki Budvar Centrum. Pierwszym z nich są drzwi tarasowe T-Slide, które spotykają się z uznaniem nawet najbardziej wymagających osób.  To innowacyjne podejście do projektowania przestrzeni domowej, bowiem T-Slide łączy salon z tarasem w jedność, tworząc naturalną i dużą przestrzeń, a tym samym umożliwia obserwację natury z poziomu kanapy. T-Slide pozwala również na doświetlenie najbardziej reprezentacyjnej części domu  - a więcej światła, to także większy komfort i lepsze samopoczucie domowników. Drzwi tarasowe T-Slide są bardzo nowoczesną konstrukcją stolarki drzwiowej, która zaprojektowana została w taki sposób, aby ułatwić funkcjonowanie domowników podczas różnych sytuacji, np. podczas przyjęć  w domu. Drzwi tarasowe T-Slide są dostępne w bogatej kolorystce, w tym także tej, która odzwierciedla strukturę drewna. Jedynym elementem, który skupia uwagę jest elegancka klamka. To bardzo nowatorski produkt także ze względu na wyposażenie w system samodomykania Soft Close. Zamknięcie drzwi jest lekkie, ciche i bardzo płynne – wystarczy je delikatnie popchnąć, aby domknęły się same bez użycia siły.

O szczegóły „Mocy promocji” firmy Budvar Centrum należy pytać w punktach sprzedaży oraz u dystrybutorów marki na terenie całej Polski.

 

 

 

 

 

KONTAKT / AUTOR
Ela Maciejewska
Comunicativo PR & Content Marketing
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.